begraafplats Doezum deel 2

  • Willem Hovinga
    Message 1 of 4 , Aug 26, 2004
      Hallo allen

      Deel 2 van de begraafplaats Doezum is klaar tevens de laatste.
      Om het u nog makkelijker te maken staat er nu een zoekmachine op de pagina.
      Ga nu verder met Grootegast maar moet eerst heen voor foto's.

      http://members.lycos.nl/willemhovinga Genealogie en begraafplaatsen
      http://home.hetnet.nl/~wilhovinga Vogels Vlinders en Libellen
      http://members.home.nl/ivnleek ivn afdeling Leek/Nietap
      w.hovinga@...

      Vriendelijke groet,

      Willem Hovinga

    • Sylvia Binch
      Message 2 of 4 , Aug 27, 2004
        Hallo Willem,

        Ik wilde je even laten weten dat ik vind dat je geweldig werk verricht!

        Ik zit met spanning op de foto's van Grootegast te wachten, want daar zijn
        mijn "Top" 's begraven.

        Met vriendelijke groet,

        Sylvia Binch

[...]

        Play online games with your friends with MSN Messenger
        http://messenger.msn.nl/
      • Arlene De Boer
        Message 3 of 4 , Aug 27, 2004
          Willem, het zelfde gaat voor my, ik ben geboren in Grootegast, woon nu in
          Michigan, de Renkema's zijn ook in Grootegast begraven.

          Thanks, thanks, thanks

          Arlene De Boer-Renkema

[...]

          Genealogy yn Fryslbn: http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.

          Om uw abonnement te bekindigen stuurt u een (leeg) email-bericht naar:

        • Huib de Vries
          Message 4 of 4 , Aug 27, 2004
            Willem ik vind ook dat je werk belangrijk is, je komt nu in de buurt waar ik ook wel eens zoek. Mijn betovergrootouders overleden in Stroobosch, en werden begraven in Gerkesklooster. Ik weet dat de beheerder nog kan vertellen wie er in de geruimde graven lagen en wanneer ze begraven zijn.

            Groetjes Hub de Vries

[...]

            Yahoo! Groups Sponsor