vergissing in sterfdatum, sorry

  • bart blauw
    Message 1 of 2 , Sep 8, 2000
      From: bart blauw
      To: friesland-genealogy@onelist.com
      Sent: Friday, September 08, 2000 2:33 PM
      Subject: Bla(a)uw

      vergiss
      ik ben op zoek naar mijn voorouders, ik ben gekomen tot 1815 het
      jaar waarin Ebe Gerbens Bla(a)uw overleed, op 3 juli om precies
      te zijn, ik heb bij het ryksarchief in leeuwarden gevraagd om na
      tegaan wie zijn ouders waren, ik kreeg helaas een beperkt
      antwoord, zijn vader heette gerben tjipke(s)??? en moeder attje
      halbes???? ik weet niet zeker of dit klopt daar deze namen met
      de hand zijn geschreven door de schout die het sterfbericht van
      ebe gerbens bla(a)uw heeft aangenomen. E.e.a speelt zich af in
      de gemeente kortezwaag.

      Ik wil graag weten of ebe gerbens bla(a)uw broers en of zusters
      had en hoe die heetten, en hoe zijn ouders echt heetten. wie o
      wie kan/wil mij helpen??

      met vriendelijke groet,

      Bart Blauw

    • jos.koster
      Message 2 of 2 , Oct 3, 2009
        Bart,

        Ebe Gerbens Blaauw is ook een voorvader van mij. Ik heb van zijn vrouw Fokje Jans de ouders, grootouders en overgrootouders voor je. Ben jij inmiddels al wat verder gekomen met de ouders van Ebe?

        groet,

        Jos Koster