Re: [Friesland-genealogy] re Kijkman

  • Karel van der Wal
    Message 1 of 3 , Aug 4, 2004
      Goedenavond, ik was weer een paar dagen onder water, mooi weer :-) vandaar
      nu de reacties: Lidmaten boeken staan achter de DTB (doop-trouw) boeken van
      de betreffende kerk/plaats. Deze staan nog niet online, uitgezonderd de
      huwelijken, als ik het goed begrepen heb volgen de dopen, zijn de
      vrijwillige typist(es) mee bezig. Daarna dacht ik volgen pas de lidmaten
      boeken, maar dat zal nog wel even duren. Dus Fedde op naar de prachtige gele
      boeken in Tresoar. M.vr.gr KvdWal