re Kijkman

  • F.Beijert
    Message 1 of 3 , Aug 4, 2004
      Jan de Vries,

      Is dat lidmatenboek Doopsgezind Lippenhuizen/Gorredijk online? en anders waar kan ik dat vinden.?

      m.vr.gr.

      Fedde Beijert

    • Karel van der Wal
      Message 2 of 3 , Aug 4, 2004
        Goedenavond, ik was weer een paar dagen onder water, mooi weer :-) vandaar
        nu de reacties: Lidmaten boeken staan achter de DTB (doop-trouw) boeken van
        de betreffende kerk/plaats. Deze staan nog niet online, uitgezonderd de
        huwelijken, als ik het goed begrepen heb volgen de dopen, zijn de
        vrijwillige typist(es) mee bezig. Daarna dacht ik volgen pas de lidmaten
        boeken, maar dat zal nog wel even duren. Dus Fedde op naar de prachtige gele
        boeken in Tresoar. M.vr.gr KvdWal

        Is dat lidmatenboek Doopsgezind Lippenhuizen/Gorredijk online? en anders
        waar kan ik dat vinden.?

        m.vr.gr.

        Fedde Beijert

        com/group/Friesland-genealogy