RE: [Friesland-genealogy] Re: opzoekvraag: Oeke Joekes Walters M/V

  • Jos Buisman
    Message 1 of 10 , Aug 4 1:22 AM
      Dag Annemarth,

      Bedankt voor de tekst van de akte.

      De naam Quarre/Quaree komt me 'n beetje bekend voor, ik meen dat er in
      Koudum 'n veldwachter en ook 'n vroedvrouw met die naam was.
      Maar inderdaad, als Retje vroedvrouw/baker zou zijn geweest dan had het er
      wel bijgestaan.

      Misschien dat er iemand in de groep is die meer over Retje/Ritje Reins
      Quarre/Quaree uit Koudum weet?

      Groetjes,
      Jos Buisman
      http://home.hccnet.nl/j.buisman/genea/index.html