van der Vegt/Zondervan

  • T. Visser
    Message 1 of 4 , Aug 3, 2004
      Hallo,

      zijn er ook mede genealogen die de namen Jan Sytse van der Vegt en Siebrigje
      Zondervan in de papieren heeft staan.
      geh. 25-7-1907 Wybritseradeel, akte nr 69.

      wonen later te Gorredijk.

      Irene.

      Ook een gouden buddy worden in Messenger? Go for gold!
      http://mobile.msn.com/?lc=nl-nl
    • jack van der Vegt
      Message 2 of 4 , Aug 3, 2004
        Hallo Irene,

> [...]
        Siebrigje
        > Zondervan in de papieren heeft staan.
        > geh. 25-7-1907 Wybritseradeel, akte nr 69.

        Jan Sytze van der Vegt is een van de ruim 600 nakomelingen van Wybe, boer te
        Terwispel (1650 - ). Zie http://home.wanadoo.nl/vegt/wyb/wyb_frm3.htm, of
        direct naar Jan en Sybrigje:
        http://home.wanadoo.nl/vegt/wyb/wyb_0007.htm#BM207

        Jack van der Vegt

        Stichting Families Vegt en Van der Vegt
        J. van der Vegt, Straat van Ormoes 133, 2622 KD DELFT, Netherlands
        Tel.+31 (0)15-2571650 ,
        Homepage: http://home.wanadoo.nl/vegt , E-mail: vegt@...
      • T. Visser
        Message 3 of 4 , Aug 3, 2004
          Hallo Jack,

          zijn de voorouders van Siebrigje bij jou ook bekend of niet, want ik heb ook
          een Siebrigje in de Zondervan fam. waar ik het huwelijk misschien bij deze
          kan plaatsen.

          Groetjes Irene.

> [...]
          >
          >Hallo Irene,

          >Siebrigje

          >Jan Sytze van der Vegt is een van de ruim 600 nakomelingen van Wybe, boer
          >te
          >Terwispel (1650 - ). Zie http://home.wanadoo.nl/vegt/wyb/wyb_frm3.htm, of
          >direct naar Jan en Sybrigje:
          >http://home.wanadoo.nl/vegt/wyb/wyb_0007.htm#BM207
          >
          >Jack van der Vegt
          >
          >-------------------------------------------------------------------
          >Stichting Families Vegt en Van der Vegt
          >J. van der Vegt, Straat van Ormoes 133, 2622 KD DELFT, Netherlands

          Ontvang Hotmail & Messenger op je mobiele telefoon
          http://mobile.msn.com/?lc=nl-nl
        • jack van der Vegt
          Message 4 of 4 , Aug 4, 2004
            Hallo Irene,

> [...]

            >Siebrigje

            >Jan Sytze van der Vegt is een van de ruim 600 nakomelingen van Wybe, boer

            Ik weet alleen wat ik in de huwelijksacte ben tegengekomen:

            Jan Sijtze van der Vegt, 24 jaar, geboren te Gorredijk, likeurstoker,
            wonende te Gorredijk, zoon van Sijtze van der Vegt, likeurstoker, en Ibeltje
            Hellinghuizen, beide wonende te Gorredijk.
            Sijbrigje Zondervan, 19 jaar, geboren te Tirns, wonende te IJsbrechtum,
            dochter van Sjoerd Zondervan, boer, en Klaaske Schukken, wonende te
            IJsbrechtum.
            Getuige: Haik Zondervan, 29 jaar, secretaris van de zuivelbond, wonende te
            Zutfen, broer

            Jack