begraafplaat De Wilp deel 4

  • Willem Hovinga
    Message 1 of 1 , Aug 1, 2004
      Hallo allen

      Deel 4 van de begraafplaats De Wilp is klaar tevens was dit het laatste deel

      Ik ga nu verder met de begraafplaats in Kornhorn gemeente Grootegast.
      Mocht u fouten tegen komen dan hoor ik het graag.
      En de foto's kunnen besteld worden (gratis) noem nummer en begraafplaats en
      eventueel de namen.

      Vriendelijke groet,

      Willem

      http://members.lycos.nl/willemhovinga Genealogie en begraafplaatsen