Gerben Feddes Kies

  • I.Beijert-Starreveld
    Message 1 of 1 , Aug 1, 2004
      Hallo,

      Begin Maart 1793 of 1794 (volgens zijn echtgenote, Aukje Hinkes Beijert) overleed te Haulerwijk Gerben Feddes Kies.
      Ik ben op zoek naar zijn ouders. Wie heeft hem en/of zijn ouders in het bestand
      of zou dit voor mij willen opzoeken?

      Vriendelijke groeten van

      Ineke Beijert-Starreveld
      i.starreveld@...

      Doet genealogisch onderzoek naar de familienamen: (van) Starreveld(t), (van) Sterrevelt, Kuin, Kuijn, van Leeuwen (Zaanstreek), Waslander en Schothorst (Groningen)