homepage Doorenspleet

  • herman doorenspleet
    Message 1 of 4 , Sep 5, 2000
      De homepage is weer online en in zijn geheel vernieuwd.
      Altijd interesse in de volgende namen Doorenspleet,Sporrel,Deinum en Schots

      herman@...
    • Herman Doorenspleet
      Message 2 of 4 , Oct 17, 2000
        Hij is er weer,naar een geweldige crash(processor,moederboard en videokaart
        vernieuwd) mijn homepage.

        http://www.doorenspleet.com
      • Sytske
        Message 3 of 4 , Oct 21, 2000
          Herman,

          Ik krijg de volgende melding: You are not authorized to view this page/

          Met vriendelijke groet,

          Sytske Barkhuis

          Message 4 of 4 , Nov 1, 2000
            Mijn homepage over de families Doorenspleet,Deinum en Sporrel is klaar.
            Ga a.s vrijdag weer naar het rijksarchief dus als je een vraagje hebt mail
            mij.
            Alleen aanvragen voor de bur. stand. Graag emails buiten deze groep om.
            herman@...
            http://members1.chello.nl/~h.doorenspleet