St. Jacobskerk (???)

  • Yntze van der Honing
    Message 1 of 1 , Oct 8, 1999
      Onlangs ontving ik van iemand een vraag over de locatie van de St.
      Jacobskerk ergens in Friesland. Wie weet waar deze kerk zich bevindt? In
      het bijzonder wordt er gezocht naar de kwartieren van het echtpaar Johannes
      Petrus Snyders en Titia
      Jans, gehuwd in Leeuwarden in 1748 en in "St. Jacques". In
      Sint-Jacobiparochie werd door ene mevrouw Bloemhof-Dijkstra niets gevonden
      over dit echtpaar. Reacties hierover graag rechtstreeks aan de vraagstelster:

      "Elinor Svihla" <svihlae@...>