Re: Fryske famyljenammen

  • Yntze van der Honing
    Message 1 of 5 , Oct 7, 1999
      At 11:14 PM 10/7/99 +0100, you wrote:
      >From: "Andrys Stienstra" <andrys@...>
      >
      >Ik had de laatste tijd wat problemen met de pagina met Friese familienamen.
      >Ze zijn grotendeels opgelost. Neem maar eens een kijkje op
      >http://users.telekabel.nl/andrys/frgen/famyljes.htm . Graag jullie
      >commentaar!
      >
      >Staat jouw onderzoek er nog niet bij, stuur dan een email met je naam,
      >email-adres en/of homepage en een lijstje van namen (hooguit een stuk of
      >acht) van families waar je gegevens over hebt.
      >Mei freonlike groetnis / Met vriendelijke groeten / With kindest regards,
      >
      >@ndrys Stienstra, Burgum (Frl)

      Bij mij verschijnt links een kader dat niet met de cursor kan worden
      doorbladerd. (Van de letters zijn alleen de bovenste drie rijen zichtbaar.)
      Met de aanvankelijke opmaak ondervond ik geen problemen.
    • FLMD, Andrys Stienstra
      Message 2 of 5 , Oct 8, 1999
        Het was gisteren toch nog wat te veel haastwerk. De opmaak van de pagina is
        nog niet helemaal zoals de bedoeling was. Een aantal afbeeldingen (het
        wapperende vlaggetje en de achtergrond) doen het niet. Het weekend komt er

        Message 3 of 5 , Oct 13, 1999
          Beter laat dan nooit, de post eindelijk doorgenomen.....

          Ziet er leuk uit.

          Met vriendelijke groeten,
          Sietze Elsinga
          mailto:sito@... or