Re: Fryske famyljenammen

  • c. jacobi
    Message 1 of 5 , Oct 7, 1999
      Een kleine week geleden een email aan je gestuurd waarop mijn homepage met
      familie onderzoek. Ik zie die nog niet in de lijst. Hier toch maar even de
      gegevens:

      Cor Jacobi, Helmond. c.jacobi@... , zoek naar namen: Jacobi, Van
      der Werf(f), Van der Helm, Tjeerdsma, Kloosterman, Van der Lei, Lieuma,
      Groting(a)(en.

      Message 2 of 5 , Oct 7, 1999
        At 11:14 PM 10/7/99 +0100, you wrote:
        >From: "Andrys Stienstra" <andrys@...>
        >
        >Ik had de laatste tijd wat problemen met de pagina met Friese familienamen.
        >Ze zijn grotendeels opgelost. Neem maar eens een kijkje op
        >http://users.telekabel.nl/andrys/frgen/famyljes.htm . Graag jullie
        >commentaar!
        >
        >Staat jouw onderzoek er nog niet bij, stuur dan een email met je naam,
        >email-adres en/of homepage en een lijstje van namen (hooguit een stuk of
        >acht) van families waar je gegevens over hebt.
        >Mei freonlike groetnis / Met vriendelijke groeten / With kindest regards,
        >
        >@ndrys Stienstra, Burgum (Frl)

        Bij mij verschijnt links een kader dat niet met de cursor kan worden
        doorbladerd. (Van de letters zijn alleen de bovenste drie rijen zichtbaar.)
        Met de aanvankelijke opmaak ondervond ik geen problemen.
      • FLMD, Andrys Stienstra
        Message 3 of 5 , Oct 8, 1999
          Het was gisteren toch nog wat te veel haastwerk. De opmaak van de pagina is
          nog niet helemaal zoals de bedoeling was. Een aantal afbeeldingen (het
          wapperende vlaggetje en de achtergrond) doen het niet. Het weekend komt er

          Message 4 of 5 , Oct 13, 1999
            Beter laat dan nooit, de post eindelijk doorgenomen.....

            Ziet er leuk uit.

            Met vriendelijke groeten,
            Sietze Elsinga
            mailto:sito@... or