Re: [Friesland-genealogy] Nieuw lid

  • Detje van der Laan
    Message 1 of 5 , Sep 2, 2000
      Hallo Alko

      Als je me even een paar namen geeft met de familienaam van der Laan kan ik je hierbij misschien verder helpen. Vooral de namen Jelle, Lubbert en Teije komen veel bij mij voor, maar ook wel andere namen. Ik heb zelf al een stukje genealogie, dus misschien dat ik je hier wat gegevens van kan geven.

      Groetjes Detje
      Detje van der Laan
      detje@...
      http://www.geocities.com/Heartland/Lake/3846 (genealogie)