Dantuma/Munniks

  • Jouke Dantuma
    Message 1 of 1 , Jul 2, 2004
      Ik ben op zoek naar geboorte- en overlijdensdatum van Antje (antie) Pieters Dantuma, gehuwd op 8 augustus 1779 in de Westerkerk te Leeuwarden met Johannes Coerts Munniks (Munnixs). Hij is geboren op 25 nov. 1738 te Leeuwarden en daar op 20 dec. 1782 overleden. Antje Pieters was een dochter van Pieter Roelofs en Tjitske Tjitses.

      Met vr.gr.

      Jouke Dantuma