Nieuwe Homepage

  • Martijn Pijnenburg
    Message 1 of 6 , Jun 29, 2004
      Beste allemaal,

      Hierbij vermeld ik dat vanaf vandaag, 29 juni 2004, mijn website compleet is
      veranderd en vanaf vandaag wordt deze dagelijks aangevuld. Er zijn een hoop
      gegevens te vinden, net als foto's, akten enz. Als eerste zijn de
      belangrijkste data online geplaatst; kwartierstaten van mijzelf en mijn
      oudooms Walter van Deursen en Frans van der Werf, een aantal parentelen uit
      heel het land en pagina's over losse personen. Ook de Huitenga-pagina wordt
      dagelijks bijgehouden, hopelijk is hier binnenkort ook een fotoalbum in te
      kijken. Een nieuw item op de site; welke ik ook zo vaak mogelijk wil
      verversen, is de pagina "In Memoriam Arnold Pijnenburg," een pagina gewijd
      aan mijn vader. De datum 29 juni 2004 is zijn tiende sterfdag, daarom is
      vandaag de site online geplaatst. De lijst met alle personen uit mijn
      stamboomonderzoek is op de homepage te vinden, deze wordt dagelijks ververst
      en bevat nu iets meer dan 7000 namen. Als je meer gegevens over een persoon
      wil zien, dan kun je mailen naar onderstaand adres.

      Als er nog iemand is die aanvullingen heeft, hetzij aanvullingen op
      gegevens, of aanvullingen op de verhalen die online staan, of de
      foto-pagina's, dan hoor ik deze heel graag, net als verbeteringen, want het
      onderzoek is nooit afgerond! Er is nog geen gastenboek; dus
      aanvullingen/verbeteringen graag via de mail op arcomser@...

      De url van de site:
      http://home.wanadoo.nl/arcomser

      Met vriendelijke groeten,
      Martijn Pijnenburg
      Couperuslaan 119
      3842 AC Harderwijk
      06-30782005
      arcomser@...
      http://home.wanadoo.nl/arcomser
      http://groups.msn.com/DefamiliePijnenburg

      MSN Zoeken helpt je om de gekste dingen te vinden! http://search.msn.nl
    • Sipke Paulides
      Message 2 of 6 , Jun 30, 2004
        Hallo Martijn,

        Dat ziet er mooi uit allemaal !
        Ik zal je via een rechtstreekse mail een overzicht sturen van de
        gegevens die ik heb van de Hoitinga's.

        Groeten,
        Sipke Paulides

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Martijn Pijnenburg"
        <martijn_pijnenburg@h...> wrote:
        > Beste allemaal,
        >
        > Hierbij vermeld ik dat vanaf vandaag, 29 juni 2004, mijn website
        compleet is
        > veranderd en vanaf vandaag wordt deze dagelijks aangevuld.

        <knip>

        Message 3 of 6 , Jun 30, 2004
          Hallo Sipke,
          Ik ken deze tak Hoitinga's; worden later ook wel Huitenga genoemd, maar zij
          sluiten niet aan op de mijne. Zij nemen ook in 1811 de naam aan. Wel ga ik
          deze Huitenga's vernoemen op mijn site.

          Met vriendelijke groeten,
          Martijn Pijnenburg, Harderwijk
          arcomser@...