baetema

  • Betty
    Message 1 of 1 , Jun 29, 2004
      Goede middag allemaal,
      Is er iemand onder U die me een stukje verder kan helpen met;

      Sytse Rienks Baetema geb 1703 trouwde 01-05-1728 te Oostermeer met Beitske Douwes (van Ruiten).
      Was bovenmeester te Oostermeer van 1721 tot 1769, en kon ontzettend mooi schrijven.

      vraag; wie waren zijn ouders, waren er ook kinderen.

      bvd groet Betty Eisinga