Re: [Friesland-genealogy] beloofd op te zoeken...

  • Anna van Gelderen
    Message 1 of 3 , Jun 27, 2004
      Aan de mensen die ik had verteld dat ik afgelopen zaterdag
      hoogstwaarschijnlijk naar Leeuwarden ging: helaas, het is er door
      andere veplichtingen niet van gekomen. In juli en augustus is het
      archief dicht op zaterdag, de eerste helft van september heb ik
      andere afspraken, dus: ik zal pas eind september voor het eerst weer
      in Tresoar zitten. Mochten jullie tegen die tijd nog steeds dezelfde
      opzoekvragen hebben, stuur mij dan in september even een mailtje.

      Ik heb op dit moment beperkt internettoegang (nieuwe pc die nog niet
      naar behoren functioneert) en kan alleen van mijn werk mailen,
      vandaar deze wat trage reactie.
      Groeten,
      Anna van Gelderen