Re: [Friesland-genealogy] Liebbe Lourens (Hoekstra)

  • Cornélius Boekema
    Message 1 of 3 , Jun 27, 2004
      Hallo Detje,
      Ik weet niet of iemand je al geantwoord heeft, maar de ouders van Liebe
      Lourens zijn Lourens Wybes en Janke Jans. Je kunt meer gegevens betreffende
      het gezin van Liebbe en Jitske Bouwes BOEKEMA op mijn website vinden. De
      volgende link zal wel werken:
      http://www.geocities.com/Heartland/Estates/1112/MinneGerloffsz/d4.htm#P73
      M.vr.gr.

      Cor Boekema
      Message 2 of 3 , Jun 27, 2004
        Aan de mensen die ik had verteld dat ik afgelopen zaterdag
        hoogstwaarschijnlijk naar Leeuwarden ging: helaas, het is er door
        andere veplichtingen niet van gekomen. In juli en augustus is het
        archief dicht op zaterdag, de eerste helft van september heb ik
        andere afspraken, dus: ik zal pas eind september voor het eerst weer
        in Tresoar zitten. Mochten jullie tegen die tijd nog steeds dezelfde
        opzoekvragen hebben, stuur mij dan in september even een mailtje.

        Ik heb op dit moment beperkt internettoegang (nieuwe pc die nog niet
        naar behoren functioneert) en kan alleen van mijn werk mailen,
        vandaar deze wat trage reactie.
        Groeten,
        Anna van Gelderen