Titus Boonstra

  • j.j. geestman
    Message 1 of 1 , Sep 2, 2000
      Mede lijstgenoten,

      Mag ik zo vrij zijn mij ook in de Boonstra discussie te mengen; ik ben op zoek naar informatie betr.
      Titus Boonstra, geboren Terzool 10-10-1881 als zoon van Hette Hotzes en Grietje Pieters Hoekstra.
      In 1906 trouwt Titus te Den Haag met Johanna Hollander; hij is dan huisschilder aldaar.
      In de Boonstra-genealogie�n, zover aanwezig in het Ryksargyf, is deze tak niet terug te vinden.

      Met vr. gr.,
      Hans Geestman.