Liebbe Lourens (Hoekstra)

  • Detje van der Laan
    Message 1 of 3 , Jun 27, 2004
      Hallo allemaal

      Wie heeft voor mij de ouders van Liebbe Lourens (Hoekstra) op 13 november 1774 te Tietjerk gehuwd met Jetske Bouwes.

      Alvast bedankt.

      Groeten Detje
      =============================
      Detje van der Laan
      detje81@...

      http://www.geocities.com/detje81 (genealogie en zelfgemaakte kaarten)
      http://www.angelfire.com/wy/vdlaan (genealogie, gezamenlijk)
      MSN: detje81@...

      Meld u nu aan! bij de Vaa(r)tstralijst, stuur een e-mail naar vaatstra-subscribe@yahoogroups.com

      Meld je nu aan bij de embossinglijst: embossing-subscribe@yahoogroups.com

    • Cornélius Boekema
      Message 2 of 3 , Jun 27, 2004
        Hallo Detje,
        Ik weet niet of iemand je al geantwoord heeft, maar de ouders van Liebe
        Lourens zijn Lourens Wybes en Janke Jans. Je kunt meer gegevens betreffende
        het gezin van Liebbe en Jitske Bouwes BOEKEMA op mijn website vinden. De
        volgende link zal wel werken:
        http://www.geocities.com/Heartland/Estates/1112/MinneGerloffsz/d4.htm#P73
        M.vr.gr.

        Cor Boekema

        Message 3 of 3 , Jun 27, 2004
          Aan de mensen die ik had verteld dat ik afgelopen zaterdag
          hoogstwaarschijnlijk naar Leeuwarden ging: helaas, het is er door
          andere veplichtingen niet van gekomen. In juli en augustus is het
          archief dicht op zaterdag, de eerste helft van september heb ik
          andere afspraken, dus: ik zal pas eind september voor het eerst weer
          in Tresoar zitten. Mochten jullie tegen die tijd nog steeds dezelfde
          opzoekvragen hebben, stuur mij dan in september even een mailtje.

          Ik heb op dit moment beperkt internettoegang (nieuwe pc die nog niet
          naar behoren functioneert) en kan alleen van mijn werk mailen,
          vandaar deze wat trage reactie.
          Groeten,
          Anna van Gelderen