Re: [Friesland-genealogy]

  • jan braaksma
    Message 1 of 2 , Jun 25, 2004
      Beste Joop,

      Bedankt voor je reactie, maar heb je wel gegevens van de nabestaande van
      Teye Johannes
      zo ja zou je mij die kunnen mailen.
      Helaas is de afstand tussen mijn woonplaats en Leeuwarden wat te ver om er
      zo even na toe tegaan
      maar ik is het boek ook bekend bij CBG in Den Haag ?
      Of is het mogelijk dat je een kopie van de bladzijde zou kunnen mailen.

      Bijvoorbaat dank,

      vriendelijke groeten,
      Jan Braaksma
      Zoetermeer
      braexma@...
      http://home.hetnet.nl/~br1942

      Message 2 of 2 , Jun 26, 2004
        Beste Jan,
        Ik heb waarschijnlijk geen gegevens over de nakomelingen van Teye Johannes,
        maar ik zal mijn aantekeningen nog eens doornemen. Het boek is wel aaanwezig
        bij het CBG.