RE: [Friesland-genealogy]

  • J. Woudstra
    Message 1 of 6 , Jun 25, 2004
      Geachte heer Braaksma,
      Ik heb weinig gegevens van Teye Johannes, voor de voorouders van Aet Sijgers
      zie mijn boek "Siderius, de familie en het handschrift" pag. 535 de
      kwartierstaat van Grietje Doekes Rinia. Het boek is op Tresoar te raadplegen
      en anders heb ik nog wel exemplaren genoeg! Teye en Aet trouwden voor het
      gerecht van Leeuwarderadeel: 3e procl. 5.3.1631 (LWL 142 f.41)
      In mijn aantekeningen komt Aet trouwens ook voor als Aef, maar dat kan aan
      mijn transcriptie liggen b.v. Weesbk LWL 87 fol. 237 en 88 fol. 14 inzake de
      inventarisaties bij haar moeder Nies Rijeurds resp vader Sijger Fockes. Ik
      zou dat nog eens na moeten kijken.
      Met vriendelijke groet,
      Joop Woudstra