Ids Jacobs van Eyzinga en Hiltje Jans in Anjum

  • Klaas Jansen
    Message 1 of 1 , Jun 24, 2004
      Hallo

      Ik heb een Hiltje Jans, geb. ca. 1767 dochter van Jan Tomas en Aukje
      Uilkes overleden 20-10-1811 in Oostdongeradeel, bij haar overlijden
      was zij gehuwd.
      Een Hiltje Jans uit Anjum trouwt 8-10-1786 Ids Jacobs van Eyzinga.
      Ids is als weduwnaar overleden in Oostdongeradeel 10-5-1823, 66 jaar
      oud (kinderen: Jacob, Jan, Gerrit en Kornelis). Is Hiltje Jans in
      beide gevallen dezelfde persoon?

      alvast mijn dank voor een antwoord

      Klaas Jansen, Zwitserland