Gotske Elderts Postma

  • Ineke
    Message 1 of 2 , Jun 19, 2004
      Wie wil er voor mij eens in Lemmer kijken voor de geboorte van Gotske
      Elderts Postma, zij is een dochter van Eldert Jans (Postma) en Rintske
      Guikes (Gaykes, Gooikes) Eldert en Rinske zijn 7-11-1784 getrouwd in
      Lemmer en in ca 1785 is Gotske geboren, Rinske is ca !783 geb en op
      1-11-1817 Lemmer overl, Eldert is ca 1760 geb en 22-10-1819 Lemmer overl.
      Gotske trouwt in 1815 Huizen NH
      alvast vriendelijk bedankt,
      Ineke

      --
      op 9 juli 2004 kan jij de 20.000 bezoeker zijn op
      http://genea.pedete.net Noord-Hollandse huwelijken 1811-1892

      http://members.chello.nl/cfsmit2 genealogie-site van Ineke
    • Anna van Gelderen
      Message 2 of 2 , Jun 22, 2004
        Ineke, als je nog geen ander aanbod heb gehad wil ik wel even voor je kijken in het archief te Leeuwarden. Ik ga daar hoogstwaarschijnlijk a.s. zaterdag heen. Laat me s.v.p. even weten of je van dit aanbod gebruik wilt maken.
        Vriendelijke groet,
        Anna van Gelderen