op zoek naar Jacob Bosma

  • roel bosma
    Message 1 of 1 , Sep 1, 2000
      Hallo allemaal,

      Ik ben op zoek naar gegevens omtrent Jacob Bosma, geboren op 01-05-1906,
      als zoon van Roelof Roels Bosma en Anne Wouters Schaap. Jacob is rond 1925
      naar Canada geemigreerd en heeft daar volgens familie een nogal zwervend
      bestaan gehad. Toch is hij waarschijnlijk getrouwd, want van hem zijn 4
      kinderen bekend, geboren tussen 1945 en 1950, die sinds 1956 zijn opgevoed
      door een familie Hoetmer. Van twee kinderen, te weten Ann Bosma en Stanley
      Bosma is bekend dat ze in Lethbridge respectievelijk South Lethbridge
      wonen. Brieven naar deze personen blijven echter onbeantwoord.

      Wie heeft meer informatie betreffende deze Jacob ?

      Met vriendelijke groeten,

      Roel Bosma
      e-mail : rbosma@...