Re: [Friesland-genealogy] Van Dijk

  • Hilbrand de Bruijn
    Message 1 of 1 , Sep 1, 2000
      Besta Hans,

      Hieronder vind je een eerste opgave van wat ik weet van Passchier & Jeltje.

      Met vriendelijke groet,
      Hilbrand de Bruijn
      E-mail: hilbranddebruijn@...
      Web: www.gironet.nl/home/hmdb
      Vraag & aanbod: Van de Bilt, Bockweg, Boes, Bronke, de Bruijn (stad
      Utrecht), van Dijke, van der Goot, Hardi, Hoogterp, Huskens, Jennen,
      Jessen, Koeleman, Kooistra, Kouwenhoven, van Kuijk, van Rossum, Stouten, van
      Swaaij, Vlek, Vriezen, Woudstra

      Man: Passchier Pieters van Dijk
      Geboorte: circa 1772
      Overlijden: 28 november 1849 - plaats: Gaasterland
      Vrouw: Janke Minnes
      Geboorte: circa 1771
      Overlijden: 18 mei 1836 - plaats: Gaasterland
      1. F Kind: Jeltje Passchiers van Dijk
      Geboorte: ? 2 april 1813 - plaats: Sloten
      Overlijden: 28 oktober 1847 - plaats: Gaasterland
      Echtgenoot: Feike Teas (Thees) Hoogeterp
      Huwelijk: 22 december 1841 - plaats: Gaasterland
      2. M Kind: Ruurd van Dijk
      Geboorte: 19 februari 1816 - plaats: Sloten
      Overlijden: ?
      3. M Kind: Minne van Dijk
      Geboorte: circa 1796
      Overlijden: 9 juli 1864 - plaats: Sloten
      4. M Kind: Rommert Passchier van Dijk
      Geboorte: circa 1802
      Overlijden: 28 april 1876 - plaats: Hemelumer Oldeferd

      Man - Notities...
      Bij overlijden weduwnaar, 77; akte 28 november 1849 blad 35 suppl. 2-26.

      Vrouw - Notities...
      Bij overlijden gehuwd, 65; akte 19 mei 1836 blad 6.