Re: [Friesland-genealogy] Nieuw lid

  • j. van der meulen
    Message 1 of 5 , Sep 1, 2000
      Dag Alko,
      Welkom in de club! Eindelijk weer es een Groninger met ook Friese
      belangstelling. 'k Ben stevig geinteresseerd in de Oldenhuizen, daar heb ik
      het nodige van. Ik zal op het trefwoord Sauwerd zoeken en kom bij je terug.
      Groet,
      Jan van der Meulen
      jan.vdmeulen@...
      Message 2 of 5 , Sep 2, 2000
        Hallo Alko

        Als je me even een paar namen geeft met de familienaam van der Laan kan ik je hierbij misschien verder helpen. Vooral de namen Jelle, Lubbert en Teije komen veel bij mij voor, maar ook wel andere namen. Ik heb zelf al een stukje genealogie, dus misschien dat ik je hier wat gegevens van kan geven.

        Groetjes Detje
        Detje van der Laan
        detje@...
        http://www.geocities.com/Heartland/Lake/3846 (genealogie)
        http://www.angelfire.com/wy/vdlaan (gezamenlijke homepage, genealogie)
        http://www.picturetrail.com/dvdlaan (kaarten maken)
        icq-nummer: 52257620
        Mijn groepen | Friesland-genealogy Hoofdpagina

        of: http://go.to/frgen .