Re: [Friesland-genealogy] Hemrica

  • paul devries
    Message 1 of 91 , Jun 4, 2004
      Bert: Er staan hier in Hamilton, Ont. twee "Hemrica's" in ons telefoon boek.

      C. Hemrica: 505 Mohawk Road West, Hamilton.

      Wayne J. Hemrica: 40 Buckingham Drive, Hamilton.

      Mischien dat jyj hier iets aan hebt. Greetings, Lieneke

      bert hemrika <s.hemrika@...> wrote:
      Nynke en Sylvia bedankt voor de reacties. En: Sylvia, graag een mailtje met
      dat artikel. Ik hoop Jan en Auke Hemrica ooit nog in Canada te vinden.
      From: bert hemrika <s.hemrika@...>
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Subject: [Friesland-genealogy] Hemrica
      Date: Wed, 02 Jun 2004 16:51:21 +0200

      Ik zoek 2 broers, Jan en Auke Hemrica die in maart 1924 naar Amerika (of
      Canada?) emigreerden. In de lijsten van Ellis Island kan ik ze niet
      vinden.
      Wie kan mij helpen? Ik onderzoek de familie Hemrika/ Hemrica, dus wie
      daarover informatie wil, is welkom.

      Talk with your online friends with MSN Messenger http://messenger.msn.nl/

      Genealogy yn Frysl�n: http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.

      Yahoo! Groups Sponsor

      Genealogy yn Frysl�n: http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.

      Genealogy yn Frysl�n: http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.

      Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT

    • jos.koster
      Message 91 of 91 , Jan 7, 2010
        Ja Appy, die bedoel ik. Ik heb ook maar 1 kind kunnen vinden en de overige gegevens heb ik ook niet. De 6 kleinkinderen heb ik inderdaad wel.

        groet,
        Jos