Re: o.a. Van der Tuin Prins Van der Laan De Haan Olij Steenstra De Vries Winkler

  • Bauke Jousma
    Message 1 of 5 , Sep 1, 2000
      Hallo Lukas,

      Omdat ik deze personen in mijn kwartierstaat heb en niet in een
      genealogie, heb ik in principe alleen interesse in hun voorouders.
      Bekend of in Gens Nostra iets over de voorouders staat?
      Eventueel geinteresseerd in de voorouders (heb ik wel wat van)?

      Groeten,

      Bauke

      --- In Friesland-genealogy@egroups.com, l.cazemier@c... wrote:
      > Hallo Bauke Jousma,
      >
      > Bij de lijst met namen genoemd in je e-mail over de voorouders van
      > moederskant kom ik twee echtparen tegen in mijn bestand.
      > Van beide heb ik geen voorouders, maar wel nakomelingen.
      > a- Klaas Cornelis Hofsteenge.
      > Van hem heb ik een kind uit zijn (tweede) huwelijk met Sjoukien
      Abels
      > Cazemier.
      > (huw. datum 12-06-1852 te Roden).
      > b- Oenze Johannes van der Laan, getrouwd met Willemke Jannes de
      Haan.
      > Dit echtpaar komt voor in Gens Nostra 1994, blz. 356.
      > Heb je belangstelling voor nakomelingen uit deze beide huwelijken
      dan hoor
      > ik dat graag.
      >
      > Groeten,
      >
      > Lukas.
    • M.Haijema
      Message 2 of 5 , Sep 7, 2000
        Beste Bauke Jousma,

        Het echtpaar Hans Ubels van der Laan / Aachtje Abels Hofman, getrouwd te
        Grootegast op 21-5-1812 met hun kinderen en voorouders komen in mijn
        gegevens voor. Ook dat echtpaar Wieringa kom ik tegen.

        Marten Haijema

[...]

        of: http://go.to/frgen .
      • Bauke Jousma
        Message 3 of 5 , Sep 7, 2000
          Geachte heer Haijema,

          Ik ben erg geïnteresseerd in de VOORouders van beide echtparen.
          Kunt u de gegevens via mail aan mij zenden? Aanvullingen mijnerzijds
          kan ik daarna weer aan u doorgegeven.

          Bauke Jousma
          jousma@...

        • Bauke Jousma
          Message 4 of 5 , Sep 7, 2000
            Een mailadres opnemen in een message lukt niet: het is een
            hotmail.com adres. Dus nu moet het lukken.

            groeten,

            Bauke