begr.plaats O.St.W

  • F.Beijert
    Message 1 of 4 , Jun 4, 2004
      Hallo,

      Kan iemand mij vertellen of de oude begraafplaatsen van Oosterwolde en/of Donkerbroek al eens in kaart zijn gebracht?
      Weet iemand iets over de toegankelijkheid van deze begraafplaatsen en de staat er van?
      Ik wil namelijk, als ik eens in de gelegenheid ben,
      daar foto,s maken, maar ken de begraafplaatsen alleen van horen zeggen.

      m.vr. gr.

      Fedde Beijert.
      Hoorn.

    • Appy de Vries (hotmail)
      Message 2 of 4 , Jul 11, 2004
        Fedde;
        misschien kun je even contact opnemen met;
        Vereniging Historie Weststellingwerf e.o.
        Gracht 15 8485 KN Munnekeburen
        tel; 0561-481595
        www.home.zonnet.nl/ de stelling
        groetjes Appy.

        > hallo, onderstaande vraag is al eens eerder door mij geplaatst, doch geen
        > reactie.
        > Is er niet iemand van de groep die daar iets meer over kan zeggen of is
        mijn
        > vraag ongepast
        > Fedde Beijert

      • P. Schakel
        Message 3 of 4 , Jul 11, 2004
          hr Beijert

          Voorzover bekend zijn alle begraafplaatsen gefotografeerd en geregistreerd,
          hetgeen allemaal is vericht door hr Galema van Groningen
          De fotoos zijn eveneens bij hem verkrijgbaar
          inl tel 050 3122322
          In de hoop u voldoende te hebben ingelicht
          vr gr P Schakel

> [...]
          > reactie.
          > Is er niet iemand van de groep die daar iets meer over kan zeggen of is

        • F.Beijert
          Message 4 of 4 , Jul 13, 2004
            IK dank de hr. P Schakel voor zijn info. Daar kan ik wat mee.

            groetjes,
            Fedde Beijert