Re: Volkstelling 1829 Oostdongeradeel online

  • hzijlstra
    Message 1 of 5 , Jun 4, 2004
      Taeke,

      Ik was iets voorbarig met het online zetten omdat nog niet alle
      plaatsen van de gemeente Oostdongeradeel beschikbaar waren. Vandaag
      zijn Anjum en Lioessens toegevoegd. Als je in de toekomst de website
      weer eens bezoekt dan zul je de updates aantreffen.
      Zoals gezegd staan ze in de rubriek Indexen van
      http://www.angelfire.com/vt/sneuper
      Hier heb ik ook sinds kort een link naar enkele pagina's van de site
      van Tymen Wierstra met lijsten uit 1817 van oa. Kollum en
      Augustinusga.

      Groetnis,
      Hans
      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Taeke van der Ley"