Re: [Friesland-genealogy] Volkstelling 1829 Oostdongeradeel online

  • Taeke van der Ley
    Message 1 of 5 , Jun 3, 2004
      Beste Hans

      Met deze gegevens ben ik heel blij en ik denk velen met mij. Hulde aan (ik
      denk Hetty ?) voor het vele werk !

      Groetnis,
      Taeke
    • hzijlstra
      Message 2 of 5 , Jun 4, 2004
        Taeke,

        Ik was iets voorbarig met het online zetten omdat nog niet alle
        plaatsen van de gemeente Oostdongeradeel beschikbaar waren. Vandaag
        zijn Anjum en Lioessens toegevoegd. Als je in de toekomst de website
        weer eens bezoekt dan zul je de updates aantreffen.
        Zoals gezegd staan ze in de rubriek Indexen van
        http://www.angelfire.com/vt/sneuper
        Hier heb ik ook sinds kort een link naar enkele pagina's van de site
        van Tymen Wierstra met lijsten uit 1817 van oa. Kollum en
        Augustinusga.

        Groetnis,
        Hans
        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Taeke van der Ley"