Question re: Genlias

  • baybo50
    Message 1 of 5 , May 26, 2004
      On Genlias:
      Overlijden (vader)
      Where it has other information (Nadere imformatie)
      and it names the birth place + oud 26 jaar. Are they refering to the
      age of the deceased at death?

      joanne wpg mb
      canada
    • Frank van Thienen
      Message 2 of 5 , May 26, 2004

        That's correct. Whether that recorded age is actually correct is an
        entirely different matter! It all depends how well the individual(s)
        reporting the death knew the deceased.

        Frank van Thienen
        Vernon, BC Canada
      • hzijlstra
        Message 3 of 5 , May 31, 2004
          L.S.

          De Volkstelling van Oostdongeradeel uit 1829 staat nu online op
          http://www.angelfire.com/vt/sneuper in de rubrieken Nieuws en
          Indexen. In excel formaat.

          Groetnis,
          Hans
        • Taeke van der Ley
          Message 4 of 5 , Jun 3, 2004
            Beste Hans

            Met deze gegevens ben ik heel blij en ik denk velen met mij. Hulde aan (ik
            denk Hetty ?) voor het vele werk !

            Groetnis,
            Taeke
          • hzijlstra
            Message 5 of 5 , Jun 4, 2004
              Taeke,

              Ik was iets voorbarig met het online zetten omdat nog niet alle
              plaatsen van de gemeente Oostdongeradeel beschikbaar waren. Vandaag
              zijn Anjum en Lioessens toegevoegd. Als je in de toekomst de website
              weer eens bezoekt dan zul je de updates aantreffen.
              Zoals gezegd staan ze in de rubriek Indexen van
              http://www.angelfire.com/vt/sneuper
              Hier heb ik ook sinds kort een link naar enkele pagina's van de site
              van Tymen Wierstra met lijsten uit 1817 van oa. Kollum en
              Augustinusga.

              Groetnis,
              Hans
              --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Taeke van der Ley"