begraafplaats Midwolde

  • Willem Hovinga
    Message 1 of 6 , May 23, 2004
      Hallo

      Er zijn weer 120 graven geindexeerd dit hoort nog bij vak G.
      Er volgen nog 165 graven voor vak G, kan dit op 1 pagina of moet ik het gaan
      splitsen.
      Dit inverband met het laden van de pagina.

      Groet,

      Willem

      http://members.lycos.nl/willemhovinga

    • Willem Hovinga
      Message 2 of 6 , May 24, 2004
        Hallo

        Er zijn weer 162 graven geindexeerd en staan nu op mijn homepage.
        Dit vak heet vak g1 maar hoort nog bij vak G
        http://members.lycos,nl/willemhovinga

        Groet,

        Willem

      • Henny de Wit
        Message 3 of 6 , May 24, 2004
          Goedenavond.
          uw site kan niet worden geopend, omdat op de plaats van een . een , staat.
          Ben wel benieuwd naar de nieuwe gegevens van de begraafplaats.
          Groet, Henny de Wit-Poelstra

          Message 4 of 6 , May 24, 2004
            Hallo

            Foutje weg werken

            http://members.home.nl/willemhovinga

            Groet,

            Willem

[...]

            Genealogy yn Frysl�n: http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.

            com/group/Friesland-genealogy

            Genealogy yn Frysl�n: http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.

            com/group/Friesland-genealogy

            To visit your group on the web, go to:

          • Willem Hovinga
            Message 5 of 6 , May 25, 2004
              Hallo

              Begraafplaats Midwolde weer uitgebreid met twee vakken gezamelijk vak H en K

              samen 125 grafzerken. Ik ga er nu een paar dagen tussen uit en zie na de
              pinksterdagen wel weer.
              http://members.lycos.nl/willemhovinga

              Vriendelijk groet,

              Willem w.hovinga@...

            • Willem Hovinga
              Message 6 of 6 , Jun 2, 2004
                Hallo allemaal

                Voor de begraafplaats midwolde gem Leek staat nu vak j geindexeerd (255
                grafzerken) op mijn homepage
                ze staan nu allemaal op alfabetische volgorde ook de andere vakken.
                http://members.lycos.nl/willemhovinga
                w.hovinga@...

                Vriendelijke groet,

                Willem Hovinga