RE: [Friesland-genealogy] Karen Janssen

  • T. Visser
    Message 1 of 2 , May 20, 2004
      Hallo,

      ik denk dat ze het beste eens onder genlias kan kijken want daar staan heel
      wat Bulhuisjes en Dijksterhuisjes in en voorzover mijn zicht het toelaat
      lenzen kapot en brul ook dus zie maar 15% met 5 cm van het toetsenjb0rd v00r
      de %, maar ik denk dat ze Karen het beste eeerst eebs kan kijken,

      Groeteje Irene, (sorry voor eventuele fouten blind typen hebben we30 jaar
      geleden gehad(

      >From: "Thom Bulthuis" <th.bu-groups@...>
      >To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      >Subject: [Friesland-genealogy] Karen Janssen
      >Date: Thu, 20 May 2004 19:05:01 +0200
      >
      >Beste mensen,
      >Via, via bereikte mij onderstaande e-mail.
      >Hoewel ik vele Bulthuis'en en een aantal Dijksterhuis'en in mijn bestand
      >heb, kan ik Karen niet verder helpen.
      >Wie heeft meer informatie over deze tak ?
      >Thom Bulthuis
      >Groningen.

      Nieuw: Hotmail Medium, Large, Extra Large en Extra Extra Large
      http://join.msn.com/?pgmarket=nl-nl&page=hotmail/es2