Karel Hendriks Kalt/Hendrik Karels Kalt?

  • Lieko Helmus
    Message 1 of 1 , Aug 31, 2000
      L.S.,
      Omdat ik bij Karel Hindriks, (1749 arme maar kundige kleermaker), die
      26 juli 1733 te Siegerswoude huwde met Martzen Hindriks, ben vast gelopen
      in mijn genealogisch onderzoek, grijp ik iedere “stroohalm” aan.
      Ik zie op de RA w/s onderstaande info en mijn vraag is of iemand ooit
      onderzoek heeft gedaan naar de familie Kalt?

      Overlijdens regio 5: oost Friesland
      Overlijdensakte Smallingerland, 1829
      Aangiftedatum 23 juni 1829, blad nr. 18
      Hendrik Karels Kalt, overleden 23 juni 1829, oud 81 jaar, weduwnaar
      zoon van Karel Hendriks Kalt en Aaltje Beerents
      Hoogachtend,

      Liekele (Lieko) Helmus & Rinske Helmus-Deutekom
      Siriusstraat 52, NL-1223 AP Hilversum, the Netherlands
      31(0)35 6858 675 (+voicemail) Fax 31(0)20 8848 931(fax2pc)
      gsm 06 28184122 (+SMS) NetMeeting (+Webcam)
      lhelmus@...