Re: [Friesland-genealogy]Joucke Helmich

  • Bart de Vries
    Message 1 of 5 , May 17, 2004
      Appy.

      Dit is niet de 3e Joucke Helmichs , maar zit vast wel in deze
      familietak, 't scheelt zo'n 1,5 eeuw.

      Trouwregister Hervormde gemeente De Knipe-Het Meer, 1808
      DTB nr: 605, 1772 - 1811
      Vermelding: Bevestiging huwelijk van 15 mei 1808, De Knipe
      Man: Jouke Helmigs, Langezwaag
      Vrouw: Antje Douwes, Het Meer

      Gr.
      Bart de Vries