Re: [Friesland-genealogy] re; vraag

  • Cor
    Message 1 of 3 , May 15, 2004
      Hallo Appy.
      De tekeningen die dus handtekeningen waren heb ik in het Nijdamstra boek gezien.
      Over de historie van de handtek. staat er niets in dacht ik.
      Maar ik neem aan dat het vrijwillig was.
      En het lag denk ik aan de creativiteit van de persoon wat hij/zij ervan maakte.
      Maar zeker weet ik het dus niet.

      Groetsjes Cor.