Pieter Nicolai + Romkje Bijma, levenloos geboren dochter 1924

  • marvinalee
    Message 1 of 1 , May 7, 2004
      Hallo allemaal,

      Bij een bij de gemeente Achtkarspelen opgevraagde kopie-akte, stond
      nog de volgende informatie op dezelfde kopie. Niet van belang voor
      mij zelf, maar misschien dat iemand anders er wèl wat aan heeft :).

      * Gemeente Achtkarspelen
      * aktenummer: 116

      - datum aangifte: 26 augustus 1924
      - betreft: levenloos geboren dochter
      - dd geboorte + overlijden: 24 augustus 1924 's middags half 5
      - plaats overlijden: Harkema-Opeinde
      - vader: Pieter Nicolai , gehuwd met moeder: Romkje Bijma
      - beroep vader: landbouwer
      - akte getekend door: vader Pieter Nicolai, en Eldert Wolthuizen,
      gemeentebode

      Met vriendelijke groeten,

      Pieta E.A. Davids