Re: [Friesland-genealogy] Van Bruggen, Van Houten

  • Sake Wagenaar
    Message 1 of 3 , Aug 30, 2000
      Hallo Jeannette,

      In mijn vorige bericht heb ik twee personen verwisseld met exact dezelfde naam. Ik bedoelde Arnoldus Johannes Boom (1766-1847) die in 1794 trouwde met Aaltje Jans (Bron). Hij was boer in Rottevalle onder Achtkarspelen (Atsma e.a. 1985, p. 284-285; dit boek behandelt ook de voorouders van deze man).

      Met vriendelijke groeten,

      Sake Wagenaar