foto fam De Jong /Dolstra /Pot

  • Tabe Dolstra
    Message 1 of 2 , Apr 1 10:55 AM
      waarde medesneupers.
      Deze week heb ik per mail een foto ontvangen van vermoedelijk rond 1930. De
      verzender ervan was Folkert H. de Jong wonende in Canada. Op de foto een
      aantal familieleden van Folkert de Jong, waaronder zijn oom Tjeerd Dolstra
      1843 -1931. Op de foto staan een aantal personen waarvan de namen niet
      bekend zijn. Het moeten familieleden zijn uit de DOLSTRSA's , de JONG en POT
      of aangetrouwd. Indien iemand een aanvulling kan geven van namen van
      personen op deze foto dan houden wij, mijn persoontje en Folkert de Jong,
      ons aanbevolen. Voor belangstellenden is deze foto te vinden op de site
      www.dollenindetijd.nl. Het vergt enig scroll-werk. Tzt zal de foto worden
      aangepast in een beter (site) formaat.
      met vriendelijke groeten
      Tabe Dolstra
    • Tabe Dolstra
      Message 2 of 2 , Apr 1 11:21 AM
        AANVULLING.
        De foto is te vinden/zien in de rubriek JOURNAAL door het aanklikken van het
        woord familiefoto. Ook is een foto te zien van Wijtze Wiebe DOLSTRA in KNIL
        uniform. Via JOURNAAL naar de persoonskaart en vervolgens de naam WIJTZE
        WIJBE D. aanklikken.
        Tabe