wijziging adres website Koolstra - Jellema - Groen - Breukelman etc

  • J.P.D. Groen
    Message 1 of 1 , Apr 1, 2004
      Het adres van mijn website genealogie - http://members1.chello.nl/~jpd.groen/ - is gewijzigd.
      De gegevens zijn vanaf heden te vinden op:

      www.groen-breukelman.nl

      Hierop ondermeer gegevens over de families Koolstra en Jellema

      Tevens zijn er m.n. op de pagina's over de familie Breukelman / Brockelman ingrijpende wijzigingen doorgevoerd. De verbinding van Jan Breukelman / Brockelman (geboren Uelsen 1728) als zoon van Wilhelm Brockelman (geboren Bentheim? 1685, gehuwd met Agnes Regensburg) blijkt in het licht van de archieven geen stand te kunnen houden. Daarom wil ik ieder die ooit gegevens van deze personen en voorgaande generaties van mijn site heeft gebruikt voor het samenstellen van zijn eigen stamboom, willen aanraden om de nu aangebrachte wijzigingen te bekijken.

      Jaap Groen