Re: Programma dat alles kan

  • janenike15
    Message 1 of 9 , Apr 1, 2004
      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "C. Seinstra"
      <cnelis@p...> wrote:
> [...]
      > "wat is het beste Programma"
      > Zelf heb ik met Aldfaer gewerkt.
      > Een mooi en goed programma maar het kan niet alles.
      > Ik wil een parenteel maken met een onbeperkt aantal
      > aangetrouwden, en daar weer ouders en kinderen van.
      > Dus niet beperkt in de breedte.
      > Alles wat ik invoer wil ik ook in de uitdraai terug vinden.
      > Uitdraai op papier en in xx.htm(l).
      > Het Aldfaer team heeft mij gemeld dat ik te veel wil.
      > Dus de vraag " welk programma is hierin onbeperkt".
      > Het liefst onder Windows, maar met Dos ben ik ook goed bekend.
      > Bij voorbaat dank voor jullie antwoorden.
    • Jan Dijkstra
      Message 2 of 9 , Apr 2, 2004
> [...]
        > Het liefst onder Windows, maar met Dos ben ik ook goed bekend.
        > Bij voorbaat dank voor jullie antwoorden.
        Hallo, Cor,
        Reunion is een programma ,dat dit allemaal wel kan en misschien nog wel
        meer.
        Afdrukken per persoon, per gezin (+aanverwanten), per familie en in een keer
        door van begin tot eind en alles wordt meegenomen. Ook in de breedte. En dat
        alles onder Windows. Ook het inbrengen van
        personen, gezinnen, families , bijzonderheden (notes) is buitengewoon
        gemakkelijk.Alle personen op alfabet in één overzicht.Onder het hoofd Create
        zijn alle mogelijkheden en afdrukmethodes opvraagbaar. Met afdrukvoorbeeld.
        Iemand noemde het al een juweeltje.Ben ik het roerend mee eens.
        Vr gr.Jan.dijkstra.

      • adsl438386@tiscali.nl
        Message 3 of 9 , Apr 2, 2004
          mij mail loopt achter want hij is pas binnen gekomen op 02-04-2004 maar mijn
          vraag in deze is Aldfear is een gratis programma maar volgens mij is reuinion?
          niet een gratis progamma want voor de mac kost het rond de 160 euro,
          Irjo.

          Hallo, Cor,
          Reunion is een pro
> [...]
          alles onder Windows. Ook het inbre
          >gen van
          personen, gezinnen, families , bijzonderheden (notes) is buitengewoon
          gemakkelijk.Alle personen op alfabet in ??n overzicht.Onder het hoofd Create

          Genealogy yn Frysl?n: http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.

          >8

          Om uw abonnement te be?indigen stuurt u een (leeg) email-bericht naar:

          Genealogy yn Frysl?n: http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.

          juli 1999 geposte berichten staat op http://groups.yahoo.com/group/Friesland-genealogy

          Om uw abonnement te be?in
          >igen stuurt u een (leeg) email-bericht naar:

          Bent u toe aan sneller en goedkoper internet?
          Ga dan naar http://adsl.tiscali.nl
        • cnelis-planet
          Message 4 of 9 , Apr 2, 2004
            Message 5 of 9 , Apr 2, 2004
              Het is in Nederland wel te krijgen voor de pc maar dan is het volgens mij
              160 euro want ik ben verschillende stamboomprogrammas nagelopen en dan kom
              ik bij dit programma voor de pc deze prijs tegen , vraag me niet meer waar
              het staat wat daar ben ik te veel voor aan het surfen.
              Irjo.
              Ik ben met de mails geloof ik weer helemaal bij, doeg.

              Het archief van deze lijst voo

              http://docs.yahoo.com/info/terms/