Re: [Friesland-genealogy] Genootschap

  • h.j.ozinga
    Message 1 of 56 , Mar 28, 2004
      Beste mensen - hartelijk dank voor jullie vlotte reaktie op mijn vraag!
      Een heerlijk gevoel eigenlijk, dat niemand je meer tot zulke dingen
      kan verplichten!

      Groetend Herman

    • T. Visser
      Message 56 of 56 , Apr 12 11:35 AM
        Hallo allemaal,

        zoals gewoonlijk weer aan de late kant met een reactie maar moest men bij de
        huwelijken van 1914 - 1918 al een ariersverklaring afleggen, ik dacht dat
        dat alleen was bij 40-45,

        groetje Irene.

        Hotmail en Messenger on the move
        http://www.msn.nl/communicatie/smsdiensten/hotmailsmsv2/