Halbesma

  • Hessel de Vries
    Message 1 of 3 , Jul 11, 1999
      Hallo mede genealogen,

      Wie van jullie heeft de familie Halbesma in zijn kwartierstaat of genealogie
      te zitten.

      Alle informatie is welkom.

      Groeten Hessel de Vries.
    • Michel Dalstra
      Message 2 of 3 , Jul 11, 1999
        Beste Hessel,

        Ik heb een Halbe Hanzes Halbesma in mijn kwartierstaat. Hij is geboren rond 1751
        te Wartena en overleden voor 1849 (mogelijk al voor 1811, want bij de
        naamaannemingsakten van 1811 vind ik hem niet terug). Op 13 feb 1780 trouwt hij
        te Wartena met Sjoerdtje Ulbes Pranger (* 28 dec 1756 Wartena, + 4 jan 1849
        Grouw). Bij mij houdt deze Halbesma-lijn bij hem op, dus ik ben ook zeer
        ge�ntereseerd in (voor)ouders van hem.

        Groeten,

        Michel Dalstra
      • Hessel de Vries
        Message 3 of 3 , Jul 11, 1999
> [...]
          >Grouw). Bij mij houdt deze Halbesma-lijn bij hem op, dus ik ben ook zeer

          Hallo Michel,

          Heaas moet ik je het antwoord hierop schuldig blijven want deze Halbe Hanzes
          komt mij tot nu toe onbekend voor.Waarschijnlijk is dit een anderen tak want
          de halbesma's die ik zoek komen voornamelijk uit de Valom een dorpje onder
          Dollum. Ik zal jou vraag bewaren voor het geval er nog iemand komt met een
          oplossing.

          Groeten en bedankt voor je reactie

          Hessel de Vries.