Virus (was Re: [Friesland-genealogy] Notify about your e-mail account utilization.)

    Message 1 of 1 , Mar 11, 2004
      Lijstgenoten, fellow groupmembers

      Voor alle duidelijkheid: ook dit is weer het gevolg van een virus. Laat u niet verleiden tot het openen van attachments die bij een provider vandaan lijken te komen.
      Geen enkele provider zal u op deze manier van anti-virus instructries voorzien. Daarvoor geven ze alleen een URL op!!
      Raadpleeg www.virusalert.nl of www.symantec.com (outbreak alerts), zodat u op de hoogte bent en blijft welke virus narigheid u kunt verwachten, maar belangrijker nog, in welke vermommingen deze tot u komen kan! En denk eraan dagelijks uw anti-virus software / virusdefinities te updaten!

      This, again, is the result of a virus. Do not open attachments that may seem to be sent by any provider. There is no provider who will give you anti-virus instructions this way; if they want to inform you they'll send you an URL. Consult www.virusalert.com or http://www.symantec.com/ (outbreak alerts), so that you are and continue to be aware of what virus misery you may expect, but, even more important, in what disguises it may come to you! And remember to update your anti-virus software / virusdefinitions on a daily basis.

      Met vriendelijke groet,
      Nynke van den Hooven.