Re: [Friesland-genealogy]

  • Cnelis
    Message 1 of 1 , Mar 2, 2004
      Froukje en Jos.

      Opsterland akte 36 9-11-1851
      Rink Bartelds Nieuwland overleden 80 jaar
      weduwnaar van Roelke Gaukes.
      Zoon van Barteld en Aukjen, beide overleden.
      Verdere namen bij de aangevers onbekend.

      Ouders van de aangetrouwde partner staan er nooit in.
      Helaas niet meer.
      Succes verder Cor.

      Cor
      Alvast hartelijk bedankt!
      Froukje

      Froukje en Jos.
      Dinsdagmiddag zie ik voor jullie in de overlijdensakte 1851.
      Cor.