hoekstra uit ferwerderadeel

  • bert
    Message 1 of 2 , Mar 2, 2004
      Ik heb zojuist uit Amerika een familieboekje ontvangen over de familie Hoekstra, afkomstig uit Hallum. Het begint met Simon Westra (gehuwd met Renske Westra) welke in 1879 emigreerden naar de staat Illinois. Voorouders van Simon zijn: 1. Siemen Aedes Hoekstra, geboren 1812 Hallum, gehuwd met Trijntje Hovinga.
      2. Aede Symens Hoekstra, geboren 1774, gehuwd met Wytske Visbeek.
      3. Symen Jochums, geboren ongeveer 1725, gehuwd met a. Grietje Klazes en b. Jitske Hessels.

      Mocht iemand belangstelling hebben voor het nageslacht in Amerika dan wil ik deze informatie graag delen.
      Met vr. gr.,
      Bert Westra

    • bert
      Message 2 of 2 , Mar 2, 2004
        Sorry voor het foutje in de tweede zin. Dit moet natuurlijk zijn: Simon Hoekstra (gehuwd met Renske Westra)

        Bert Westra