Re: [Friesland-genealogy] Jelte Hornstra

  • Appy de Vries (hotmail)
    Message 1 of 32 , Mar 2, 2004
      Bart;
      zal morgen de aktes even bekijken!
      ik heb wel 4 Jeltes [zie mijn bericht aan Jan!]
      groetsjes Appy.
      Datum: 1 juni 1866
      Aktenr. 55

      Wie zijn de ouders in de geboortekakte van Jelte Hornstra die trouwde met
      Ruttje Henstra ?
      Geboorteakte Schoterland , Aangiftedatum 1 augustus 1863 , Jelte Hornstra ,
      geboren 1 augustus 1863 . akte heeft geen nummer

      Verder , .........indien er interesse is bij de Ruttje Henstra , och het
      verschil is maar 1 klinker.

      Gr.
      Bart de Vries
      *De Liemers* calling
      Message 32 of 32 , Mar 11, 2004
        OK Appy.

        Nu weet ik welke ouders en de bijbehorende bruidegom van Ruttje Henstra
        zijn.

        Hiermee is de aansluiting met onze familie Henstra verklaard.

        Van de Hornstra-familie heb ik voldoende info.

        Bedankt!
        Gr.
        Bart de Vries
        *De Liemers* calling