Foto familie Bosma

  • ruurdbosma
    Message 1 of 2 , Mar 1, 2004
      In de fotomap Bosma heb ik een foto toegevoegd van een familie
      waarvan ik graag wil weten of iemand deze herkend. De foto komt uit
      de fotoverzameling van mijn ouders die niet meer in leven zijn. In
      mijn omgeving is er niemand die deze foto herkend.
      Mijn voorouders komen uit Doniawerstal dus mogelijk is de foto daar
      genomen.
      (ik spreek of lees geen Fries)
    • P.Nijholt
      Message 2 of 2 , Mar 2, 2004
        hallo ruurd,
        Zie mijn berichtje van 28 febr.j.l. over data voor je kwartierstaat. Is dat wat voor je?
        peter